LookBook Street Daily

21 Jan

Give me a reason why i wouldn’t wear happy flowers in the winter?

Flower Dress – WAGW
Lace Cardigan – Vintage
Shoes – Trunkshow
Bag – wholesale-dress.net

Waarom zouden we geen bloemetjes-print dragen in deze koude winter? Al dat nude is wel leuk en mooi, maar het is weer tijd voor kleur!
Deze outfit is nogal aan de koude kant voor ons weer, but don’t worry! Trek gewoon een broek aan, bijvoorbeeld Skinny Jeans of een legging, tregging etc.

Love♥

11 Reacties to “LookBook Street Daily”

  1. Nathalia januari 21, 2011 bij 4:04 pm #

    mooohoooi !
    haha x]

  2. Judith januari 21, 2011 bij 4:11 pm #

    Superleuk zeg!🙂
    x

  3. sofie januari 21, 2011 bij 5:39 pm #

    superleuk!
    x

  4. Marie januari 21, 2011 bij 6:34 pm #

    Een mooie outfit!
    x

  5. Lily januari 22, 2011 bij 6:49 am #

    Mooi!
    Ik ga kijken of ik zo’n shirt kan shoppen :’)
    x Lily

  6. Manon januari 22, 2011 bij 11:54 am #

    Super leuke outfit/

    X

  7. Ashley januari 22, 2011 bij 5:47 pm #

    Jij hebt echt z’n leuk blog ! Ik zag je naam staan en ik dacht die moet ik bekijken (zelf heb ik ook een blog gehad en bn verslaafd om ze te bezoeken erg hé)
    Nu ga ik even heel snel veder kijken. Hihi

  8. Ryan januari 23, 2011 bij 2:52 am #

    Beautiful, flowers are so pretty in the winter

  9. Samira januari 23, 2011 bij 7:42 pm #

    Je hebt helemaal gelijk!
    Het mag allemaal wel weer wat vrolijker!

    (L)

  10. Paulina januari 24, 2011 bij 9:45 am #

    So pretty!❤

  11. Pretty Beauty Land januari 24, 2011 bij 8:19 pm #

    erg mooi! Helemaal mijn ding!

Geef een reactie

