Celebs: Then & Now

26 Jan

Als je kijkt naar vroegere foto’s van celeb’s, kun je je verbazen. Soms kun je nog het gezicht van nu erin zien, bij andere foto’s denk je: “WAT? Zij? Nee… Toch?”

 

Oprah Winfrey

Rihanna

Jennifer Hudson

Janet Jackson

Halle Berry

The Olsen Twins

Beyoncé

Mariah Carey


En wie is deze kleine voetbal fanaat?? Lauren Conrad!

En rara wie is dit meisje? Raad het maar! Zet in de reacties wie je denkt dat het is. Succes ;D

Love <33

18 Reacties to “Celebs: Then & Now”

  1. sofie januari 26, 2011 bij 11:55 am #

    wat een leuk artikel! ik vind vooral de foto van Rihanna geweldig, ze had echt leuk haar toen! (nu ook nog hoor😉
    x

  2. Nathalia januari 26, 2011 bij 1:39 pm #

    haha ik was van plan ook zo’n post te maken toeval😉
    + op de foto is paris hitlon, niet ?

  3. Judith januari 26, 2011 bij 4:22 pm #

    Ja, ik denk ook dat het Paris Hilton is eigenlijk🙂

  4. Marie januari 26, 2011 bij 5:47 pm #

    Leuk artikel, ook eens leuk om te zien hoe ‘ze’ d’er vroeger uitzagen😉
    En die foto is van Paris Hilton? Ik heb echt geen flauw idee!
    x

  5. Manon januari 26, 2011 bij 6:22 pm #

    Leuk artikel meis!

  6. Samira januari 27, 2011 bij 2:05 pm #

    Halle Berry lijkt in 1985 ouder dan nu, echt heel vaag!
    Ik denk ook dat het Paris is, ze heeft iets herkenbaars..

    Liefs

  7. Todays Fashion Couture januari 27, 2011 bij 4:08 pm #

    Die laatste is Paris Hilton,
    ik heb de foto al eens gezien (:

    Wel een erg leuk artikel!!
    Moet je vaker doen ;]
    Ik kon ze allemaal wel
    raden doordat ik goed naar het gezicht keek.
    Maar Lauren Conrad, wist ik echt niet!

    xoxox

  8. Kiek januari 28, 2011 bij 4:14 pm #

    Wat een leuk artikel! Grappig, al die oude foto’s. Rihanna’s haren zaten inderdaad heel cool (:
    Die laatste is Paris Hilton, dat zie je wel als je haar goed bekijkt!
    Liefs, Kiek.
    http://www.kieksblog.tk

  9. Lily januari 28, 2011 bij 7:12 pm #

    Grappig om te zien :’)
    Die laatste is Paris Hilton, zeker weten.
    Thnx voor je berichtje.
    x Lily

  10. Lisa januari 28, 2011 bij 9:06 pm #

    Hihi, dat is Paris Hilton, die zag ik laatst ook ergens in een tijdschrift staan🙂
    Leuk artikel!
    Echt schattig al die sterren.

  11. Ryan januari 28, 2011 bij 9:51 pm #

    They were all so cute when they were younger, Mariah Carey looks like she hasn’t aged much at all!

  12. lies januari 29, 2011 bij 12:29 pm #

    Hihi, leuk.. Maar sommige zijn bijna niet veranderd :O En andere dan weer wel.

  13. Jooz. januari 29, 2011 bij 12:48 pm #

    wat een leuk artikel! (:
    ik denk dat de laatste foto Paris Hilton is.😉

  14. Maryse januari 30, 2011 bij 2:59 pm #

    hihi, super leuk om te zien!
    Ik denk dat het paris hilton is🙂

  15. Debbie februari 5, 2011 bij 3:50 pm #

    Haha,leuk om het te zien!
    en ik zou echt niet herkennen dat dat Kleine Laurend Conrad is haha😄
    en de laatste is Paris Hilton ! xD

  16. Marie februari 6, 2011 bij 7:00 pm #

    Wauw! The olsen twins waren kei schattig!
    En ze zien er allemaal zo anders uit!
    Wie is nu eigenlijk de laatste foto?
    x

    • HippThingz februari 7, 2011 bij 7:53 pm #

      Haha, jullie hadden het allemaal goed! De laatste foto is Paris Hilton!

  17. Isabelle februari 10, 2011 bij 1:53 pm #

    De olsen twins waren echt schattig. Rihanna ziet er ook nog zo onschuldig uit🙂

Geef een reactie

