M.A.C. Wonderwoman

11 Feb

M.A.C. heeft weer een nieuwe collectie, namelijk WONDERWOMAN!
De verpakking van deze collectie heeft felle kleuren, namelijk rood, blauw en geel en omdat Wonder Woman groots is, zijn de verpakkingen ook groter dan normaal.
De collectie is in Nederland vanaf maart verkrijgbaar en ligt 6 weken in de M.A.C. stores!

Wat vinden jullie van deze collectie?

Love♥

5 Reacties to “M.A.C. Wonderwoman”

  1. todaysfashioncouture februari 11, 2011 bij 4:00 pm #

    Ik vind de collectie niet zo geweldig
    deze keer.
    Geef mij maar de gewone collectie. (:

    xoxox

  2. Nathalia februari 11, 2011 bij 4:51 pm #

    awesome
    maar jammergenoeg zo onbereikbaar voor mij :s

  3. Anthe februari 11, 2011 bij 5:50 pm #

    ik eh…
    ik weet het echt niet goed!
    aan de ene kant vind ik het een leuke collectie met een leuk idee, maar de verpakking ziet er echt zo goedkoop uit ;o

  4. Marie februari 11, 2011 bij 6:17 pm #

    Ik vind het niet echt zo’n leuke collectie…
    x

  5. Manon februari 11, 2011 bij 6:48 pm #

    Ik vind het niet echt een super collectie.

Geef een reactie

