Reb’l Fleur Campagne

13 Feb

De meesten van jullie weten het misschien al: Rihanna heeft haar eigen parfum, namelijk Reb’l Fleur. Het geurtje heeft een mix van exotische bloemen en fruit, vanille en de kruiden patchouli en amber. Ik ben erg benieuw naar de geur, jullie ook?

Het is nog even afwachten, maar Rihanna heeft al een filmpje gemaakt die nét uit is: Reb’l Fleur campagne.

The Good Girl en The Bad Girl spelen in dit imaginery en mysterious filmpje:

Bad feels so Good… Good feels so Bad.

Ik vind het een geslaagd filmpje. Mysterieus, daar houd ik wel van. Zal het geurtje aan de verwachtingen van de campagne voldoen? That’s the question…

Wat vinden jullie van haar campagne?

Love♥

11 Reacties to “Reb’l Fleur Campagne”

  1. Silhouette februari 13, 2011 bij 8:00 pm #

    Komt Rihanna nu ook al met een parfum !? Ben benieuwd ^^. Filmpje is idd wel leuk ; love the dress, haha !
    xx’

  2. Amber februari 13, 2011 bij 9:16 pm #

    Klinkt erg lekker, ik ben benieuwd!

  3. Angelique februari 14, 2011 bij 2:48 pm #

    Ben benieuwd ;D

  4. Manon februari 14, 2011 bij 4:24 pm #

    Ik ben er erg benieuwd naar!!

    XX

  5. sofie februari 14, 2011 bij 4:42 pm #

    oh, wist niet eens dat ze een eigen parfum krijg! mmh, ben wel benieuwd, wil hem waarschijnlijk wel hebben!
    x

  6. ryan februari 14, 2011 bij 6:23 pm #

    I can’t wait to try this fragrance, I just love Rihanna : )

  7. Anthe februari 14, 2011 bij 6:53 pm #

    ik vind rihanna de laatste tijd heel erg fake geworden..
    maar dat wilt niet zeggen dat het geen lekkere geur kan zijn ^^

  8. johanna februari 14, 2011 bij 7:31 pm #

    HAPPY VALENTINE’S!!!

  9. Marie februari 14, 2011 bij 7:56 pm #

    Ik vind het echt een super leuke reclame!
    x

  10. Maryse februari 16, 2011 bij 6:10 pm #

    Leuke post!
    Ik ben benieuwd naar het geurtje😀

  11. Julia mei 4, 2012 bij 8:53 am #

    Leuk artikel zeg, ga haar geurtje zeker even ruiken ♥

Geef een reactie

