River Island Spring/Summer 2011

17 Feb

 
Dit jaar is het all about bold colours & all about bold prints. River Island heeft daarom een collectie die zich daar aan houd, met een twist.




Er zitten hele leuke items bij, maar ook minder leuke. Alsnog vind ik dit een geslaagde collectie.
Wat vinden jullie?

Love♥

9 Reacties to “River Island Spring/Summer 2011”

  1. Frances februari 18, 2011 bij 6:04 am #

    Wauw!

  2. Anthe februari 18, 2011 bij 6:08 am #

    ik wil de roze short uit de eerste foto, het jeanshemd uit de vijfde foto, en de oorbellen uit de zesde.
    niet alles is mijn smaak maar wel een heel leuke, vrolijke collectie!

  3. Catherine Kosters februari 18, 2011 bij 10:09 am #

    Ik hou wel van de colour-blocking outfits en de luipaardprints (hoewel ik die combo zelf niet zou durven dragen🙂 )

  4. sofie februari 18, 2011 bij 2:14 pm #

    ben het met je eens, zitten leuke en minder leuke dingen bij. mijn favoriet is de tweede foto met dat witte kleedje!
    x

  5. Nathalia februari 18, 2011 bij 3:48 pm #

    ik vind river island echt super
    er zijn echt wel leuke stukken ♥
    kleurijk (;

  6. Marie februari 18, 2011 bij 6:27 pm #

    Leuke collectie!
    Ik heb wel al veel van River Island gehoord…
    x

  7. the editor februari 19, 2011 bij 11:02 am #

    Aww so pretty

  8. Redactie Trends&Me februari 19, 2011 bij 1:10 pm #

    River Island is my ”Favorite Brand”. (L)
    Super mooie collectie !
    Xxx

  9. Manon februari 20, 2011 bij 10:49 am #

    Ik vind de tweede en derde outfit erg leuk!!

Geef een reactie

