Avril Lavigne is BACK!

21 Feb

We hebben al heel lang niets meer gehoord vaan haar, maar hier is ze dan, mét haar nieuwe song: Avril Lavinge – What The Hell!

‘What The Hell’ is Avril’s nieuwe en eerste single in haar nieuwe album ‘Goodbye Lullaby’. De nummers op het album, die ze zelf heeft geschreven, zijn gaan over haar eigen ervaringen in haar leven. De nummers zijn krachtig, you’re warned! Want binnen enkele seconden zing jij mee ;D

Haar album ligt vanaf 8 maart in de winkels!

Love♥

6 Reacties to “Avril Lavigne is BACK!”

  1. sofie februari 21, 2011 bij 4:29 pm #

    oh, dat vind ik nu echt eens een heerlijk liedje!
    x

  2. Silhouette februari 21, 2011 bij 7:13 pm #

    ziet er goed uit ! ik vind alleen dat haar liedjes meestal wel heel erg op elkaar lijken, maar dat kan ook aan mij liggen.
    xx’

  3. Marie februari 21, 2011 bij 8:00 pm #

    Ik vind haar liedje What the hell echt super goed!
    x

  4. Roos februari 21, 2011 bij 8:19 pm #

    vroeger was ik zo’n fan van haar!

  5. Anthe februari 21, 2011 bij 8:56 pm #

    ik vind het refrein geweldig en dat stukje van ‘i like messing in your bed, boy’ supergrappig ^^

  6. Carolien februari 24, 2011 bij 6:18 pm #

    Ik ken het al helemaal uit mijn hoofd ! (;

Geef een reactie

