From catwalk to Closet: Maxi Dress

23 Feb

De lente komt er langzaam maar zeker aan. Ookal sneeuwt het nog op sommige plaatsen, lentecollecties liggen al in de winkels! En wat is een lentecollectie zonder Maxi Dress?

Maxi dresses kun je deze zomer en lente veel verwachten.
Deze lange jurken zijn stylish en ze lijken je langer te maken. Ook is de lange jurk niet moeilijk te dragen: Een smalle riem om je taille is al meer dan genoeg. Als je jezelf nog langer wil laten lijken, draag wedges. Wedges zijn comfortabel, stylish en passen heel goed bij een maxi dress.

FROM CATWALK TO CLOSET FROM CATWALK TO CLOSET


Dolce & Gabbana

H&M, €19.95


Dolce & Gabbana


Asos, €52.47

Ga jij deze lente/zomer voor een Maxi Dress?

Love♥

6 Reacties to “From catwalk to Closet: Maxi Dress”

  1. Frances februari 24, 2011 bij 9:50 am #

    Nou..Misschien want bij mijn vriendinnen valt hij niet zo in de snaam:(
    Maar op vakantie bij het strand..!
    xxx

  2. Judith februari 24, 2011 bij 4:49 pm #

    Ze maken je inderdaad langer!
    Maar ik ben nog niet verkocht, ik blijf kortere jurkjes met leuke sandaaltjes nu eenmaal leuker vinden🙂

  3. sofie februari 24, 2011 bij 5:06 pm #

    ik vind zo’n lange jurk echt prachtig! helaas sta ik er niet zo mooi mee omdat ik erg lang ben, de meeste van die kleedjes zijn dan trouwens ook nog eens te kort voor mij, echt geen zicht!
    x

  4. Nathalia februari 24, 2011 bij 5:38 pm #

    Ik ben niet zo fan van de maxidress.
    Maar dat is mischien omdat ik zo klein ben en maxijurken mij alleen nog maar kleiner maken. (:

  5. Marie februari 24, 2011 bij 7:08 pm #

    Nee toch niet, maar ik vind hem wel mooi🙂
    x

  6. Anthe februari 24, 2011 bij 8:10 pm #

    ik vind er nooit een waar ik niet over struikel, haha, anders wou ik er echt wel een!

Geef een reactie

