Milaan FW Streetstyle

25 Feb

De kleuren nude, pastel en zwart zijn veel te zien op de straten van Milaan Fashionweek. Enkellaarsjes en eyecatchers zijn een must!

Welke outfit is jouw favoriet?

9 Reacties to “Milaan FW Streetstyle”

  1. sofie februari 25, 2011 bij 4:37 pm #

    prachtige foto’s! ik vind ze natuurlijk allemaal leuk, maar mijn favoriet is toch de eerste😉
    x

  2. todaysfashioncouture februari 25, 2011 bij 5:09 pm #

    De 2e en de 3e foto, zijn outfits waar ik inspiratie uit kan halen! Ik vind de pastel tinten erg mooi!
    De 1e foto vind ik een hele standaard outfit, dus niet echt meer heel bijzonder.

    Leuke outfits heb je uitgezocht!

    xxx

  3. Marie februari 25, 2011 bij 5:55 pm #

    Leuke foto’s, maar ik vind toch nog wel de eerst de mooiste🙂
    x

  4. Judith februari 25, 2011 bij 7:05 pm #

    Wat een leuke outfits, mijn favoriet is de tweede.
    Ik vind blazers altijd superleuk staan!

  5. silhouette februari 25, 2011 bij 7:40 pm #

    De eerste is toch wel mijn favoriet, maar het zijn allemaal best leuke outfits ;D.
    x

  6. Nathalia februari 25, 2011 bij 7:53 pm #

    I like
    ik vind nuder kleuren echt super mooi ♥

  7. the editor februari 26, 2011 bij 9:51 am #

    Uhh LOVE IT

  8. Beautista februari 26, 2011 bij 2:34 pm #

    De laatste foto, de rechter outfit vind ik het mooiste!<3

  9. the editor februari 26, 2011 bij 9:11 pm #

    STUNNING!

Geef een reactie

