Inspiration – DENIM

8 Mrt

Denim. Stop het goed in je oren: denim zal NOOIT de “Fashion-World” verlaten. Denim wordt elke dag door miljoenen mensen gedragen. Maar iedereen draagt het anders. Iedereen draagt zijn/haar denim op zijn/haar manier. Laag, hoog, losjes, strak…
Maar inspiratie van anderen is nooit verkeerd.

Hoe vaak draag jij denim?

7 Reacties to “Inspiration – DENIM”

  1. Judith maart 8, 2011 bij 8:49 pm #

    Ik draag vaak jeansbroeken en jeansblousjes vind ik al helemaal geweldig!🙂

  2. sofie maart 9, 2011 bij 9:29 am #

    ik ben echt dól op jeans, vooral die minishortjes vind ik zó leuk in de zomer!
    x

  3. Angelique maart 9, 2011 bij 12:21 pm #

    Leuk!

  4. Stiene maart 9, 2011 bij 2:53 pm #

    Heel leuke inspiratiefoto’s!
    Ik draag echt vaak jeans😀
    xx

  5. Marie maart 9, 2011 bij 3:05 pm #

    Ik draag echt elke dag denim,
    en shortje draag ik het allerliefst😉
    x

  6. Jan. maart 9, 2011 bij 4:29 pm #

    Ah zitten superleuke foto’s tussen!
    Vind vooral de eerste foto erg leuk,
    en die panty in de vierde foto is gaaf!
    Die wil ik ^^

  7. Nathalia maart 12, 2011 bij 6:26 pm #

    denim is en blijft awesome ♥

Geef een reactie

