Zara Voorjaarscollectie 2011

9 Mrt

Er zitten (zoals in elke collectie) items bij die ik geweldig vind en minder leuk vind. Alsnog vind ik dit een geslaagde collectie van de Zara. Ga jij nog iets kopen uit de voorjaarscollectie?

 

8 Reacties to “Zara Voorjaarscollectie 2011”

  1. sofie maart 9, 2011 bij 6:01 pm #

    die roze blazer en dat knalrode rokje vind ik echt geweldig! al de rest is niet echt mijn ding…😉
    x

  2. robin maart 9, 2011 bij 6:03 pm #

    het is niet echt speciaal jammergenoeg..

  3. Anthe maart 9, 2011 bij 8:06 pm #

    die camel blazer en dat korte rode rokje en heel die laatste foto ;o
    ik vind het allemaal leuk, maar ik zou niet alles dragen..

  4. Manon maart 9, 2011 bij 8:22 pm #

    Geweldige collectie!!

  5. Make it mine maart 10, 2011 bij 9:55 am #

    Dat rode rokje vind ik wel leuk. Voor de rest past het niet echt bij mij, niet echt mijn ding zeg maar. Maar wel leuke foto’s! ♥

  6. Marie maart 10, 2011 bij 3:35 pm #

    Die eerste blazer is echt super, maar voor de rest ben ik niet echt fan.
    x

  7. pretty beauty land maart 11, 2011 bij 12:31 pm #

    ooh er zitten echt gave dingen bij!

  8. Nathalia maart 12, 2011 bij 6:09 pm #

    Het is echt superkleurrijk! ♥
    Sommige items zijn echt leuk, wel allemaal heel simpel en vooral ook recht.

Geef een reactie

