NO

10 Mrt

Jullie kennen het vast wel: Toetsweken/proefwerkweken… AAAH. Er is dus nog van alles te doen en dat neemt heel veel tijd is beslag … Je voelt het al aan komen hé?
Er komen niet zoveel berichten i.v.m toetsweek :'[
Ik weet niet precies voor hoelang… 1 week? Niet meer dan 2 weken. Ik laat het jullie in ieder geval weten!
Gebruik de zoekmachine rechts boven aan om een artikel te vinden die je graag wil lezen. LET OP: Wees wel specifiek, gebruik max. 1 tot 3 woorden.

Als ik klaar ben met de proefwerkweek heb ik nog een leuke verrassing, so stay tuned!

Volg me op Twitter, daar zal ik wel online zijn.
http://twitter.com/#!/HippThingz

11 Reacties to “NO”

  1. Nina maart 10, 2011 bij 9:25 pm #

    Toetsweken zijn vreselijk ! Ik heb er ook een volgende week, precies de week dat mijn blog een jaar bestaat en ik een winactie en marathon wilde houden.
    Thanks, school !!

  2. ryan maart 11, 2011 bij 5:38 am #

    Haha I don’t miss doing homework, that’s for sure!

  3. Redactie Trends&Me maart 11, 2011 bij 7:19 am #

    Jakkes toetsweken , ik zal zeker de zoekmachine gebruiken.😀

  4. Marie maart 11, 2011 bij 9:34 am #

    Begin je nu al?! Dat is echt stom, maar ik zal je site wel blijven bezoeken😉
    x

  5. sofie maart 11, 2011 bij 7:38 pm #

    oei ocharm, veel succes nog!
    x

  6. Nathalia maart 12, 2011 bij 5:49 pm #

    veel succes ♥

  7. V. maart 13, 2011 bij 9:13 am #

    superleuke site, en heel veel blogs enzo🙂
    echt gaaf!
    veel succes.

    xx V.

  8. Manon maart 13, 2011 bij 6:30 pm #

    Ik heb hetzelfde. Heel veel succes.

    X

  9. Judith maart 13, 2011 bij 10:16 pm #

    Veel succes! Morgen nog laatste dagje vakantie en dan ook weer naar school ):

  10. Marie maart 17, 2011 bij 6:37 pm #

    Ik ben benieuwd naar de verrassing😉
    En natuurlijk nog veel succes, ik begin ook bijna *Oei*
    x

  11. Irene maart 18, 2011 bij 3:17 pm #

    heel veel suc6 meid!!! bikkelen!!!

Geef een reactie

