a coat is a girl’s best friend

23 Mrt


BLAZER – VINTAGE
SHORTS – TRUE RELIGION
TOP – H&M
WEDGES – SAM EDELMAN


FAUX FUR COAT – FRENCH CONNECTION UK

Lookbook is een site waar je zeker veel inspiratie kan opdoen! Mijn favorieten zijn de blazer en een faux fur coat❤
Ook ben ik weer actief! De toetsweek is bijna voorbij, en ik begin weer met bloggen. Wat heb ik dat gemist!

8 Reacties to “a coat is a girl’s best friend”

  1. Gossiptimes maart 23, 2011 bij 3:18 pm #

    leeeuk en mooie plaatjes!

  2. Anne maart 23, 2011 bij 4:14 pm #

    leeeeuk!
    &wat leuk dat je weer terug bent met bloggen ^^

  3. Anthe maart 23, 2011 bij 4:58 pm #

    ik heb het niet zo met (fake) bontjassen maaar de blazer vind ik wel super😀

  4. Marie maart 23, 2011 bij 6:43 pm #

    Leuke foto’s & leuk dat je terug bent ;d
    Hoe waren je examens, of toetsen?
    x

  5. V. maart 23, 2011 bij 10:07 pm #

    Hey,
    Dankje voor je comment!!
    Jou blogs zijn ook echt leuk🙂
    Ik kijk steeds weer op deze site om te kijken of er alweer een nieuwe blog opstaat. Ging de toetsenweek goed?
    Xx V.

  6. Jan. maart 24, 2011 bij 1:39 pm #

    Lookbook is geweldig inderdaad!
    Die eerste volg ik ook op haar blog,
    geweldige stijl heeft ze, mooi meisje ook (:

  7. Angelique maart 24, 2011 bij 4:57 pm #

    Mooi!

  8. sofie maart 24, 2011 bij 5:21 pm #

    leuk dat je terugbent, hopelijk gingen je toetsen een beetje goed! vind vooral de eerste outfit echt superleuk!
    x

Geef een reactie

