My pants are colourblind

24 Mrt

i LOVE colour.
Maak het niet te druk, door bijvoorbeeld zwart, grijs of wit te gebruiken. Opzich zijn deze outfits heel simpel, maar toch fashionable. Coloured pants zijn te koop bij bijna alle winkels, van Zara tot H&M, van ASOS tot Topshop.

9 Reacties to “My pants are colourblind”

  1. Anne maart 24, 2011 bij 6:40 pm #

    leeeuk.
    Ja ik zou het hier ook niet al te druk maken.

  2. Anthe maart 24, 2011 bij 7:14 pm #

    niets voor mij, maar wel leuk!
    ik wil dat jasje van de tweede foto ;o

  3. Redactie Trends&Me maart 24, 2011 bij 7:47 pm #

    Hmm, die 2e is wel wat voor koninginnedag!
    Roze heb ik al, i like them ! ♥

    Xxx

  4. sofie maart 25, 2011 bij 3:50 pm #

    ik vind het bij andere mensen super staan (mijn zussen dragen het bijvoorbeeld ook) maar bij mezelf vind ik het niet zo mooi, gekleurde broeken :$ en ja, ik ben naar katy perry geweest, heb er een artikel over geschreven (je hebt er blijkbaar overgekeken?) je moet maar eens gaan kijken in de categorie about moi😉
    x

    • sofie maart 25, 2011 bij 6:59 pm #

      en ah ja, was ik al vergeten, jij ben toch ook geweest, of niet? vond je het ook zo geweldig?😉 xx

  5. Nathalia maart 25, 2011 bij 5:23 pm #

    AWWESOME!
    ja één woord is genoeg om ze te omscrhijven (;
    niet dat ik ze ooit zou dragen haha

  6. Marie maart 25, 2011 bij 5:43 pm #

    Ik heb er alleen een rode, maar ik wil er ook een blauwe of zo!
    Leuk om te weten waar ze het verkopen ;d
    x

  7. V. maart 25, 2011 bij 6:42 pm #

    hey,
    jij ook weer bedankt voor jou reactie (L)
    ik heb ook een gastenboek op mn site, misschien makkelijker om dat de volgende keer in te schrijven. dat kost niet zoveel moeite😛
    deze blog is ook weer super🙂
    ook leuke foto´s enzo!!
    ik ga binnenkort weer nieuwe tekeningen plaatsen, maar dat zal nog wel even duren😦
    xxx V.

  8. Beauty Koning augustus 24, 2011 bij 1:17 am #

    Wauw, wat een lekkere kleuren! Ik houd ervan als je bijvoorbeeld helemaal in het zwart bent, althans, zwarte broek. :’) En dan zo een fel shirt erop, trui, hoody sweater zoiets. Loveit!

Geef een reactie

